תושבות ותושבים יקרים,

ביום חמישי, 28/5, יתקיים משחק במסגרת טורניר כדורגל במתחם הגול טיים, סמוך לבית הספר דבורה עומר.

הטורניר, בהשתתפות קהל, יתקיים בין השעות 21:00-18:00 וייתכן רעש.

אנו מודים לכם על הסבלנות ועל שיתוף הפעולה וזמינים 24/7 במוקד העירוני 106 או בוואטסאפ: 050-3106106.

בברכה,

עיריית כפר סבא

< לכל ההודעות לתושב