תושבות ותושבים יקרים,
ביום חמישי, 28/5, יתקיים משחק במסגרת טורניר כדורגל במתחם הגול טיים, סמוך לבית הספר דבורה עומר.
הטורניר, בהשתתפות קהל, יתקיים בין השעות 21:00-18:00 וייתכן רעש.
אנו מודים לכם על הסבלנות ועל שיתוף הפעולה וזמינים 24/7 במוקד העירוני 106 או בוואטסאפ: 050-3106106.
בברכה,
עיריית כפר סבא