עבודות להתקנת אנטנות סלולריות

תושבות ותושבים יקרים,

אנו שמחים לבשר כי ביום ראשון 17/5 יחלו עבודות להתקנת אנטנות סלולריות ברחוב מנחם בגין, ע"י חברות פלאפון וסלקום – לטובת שיפור הקליטה באזור.

בשלב הראשון יבוצעו עבודות לילה, ובמהלכן תתבצע סגירה זמנית של נתיב לכל כיוון, בקטע שבין רחובות טשרניחובסקי למשה סנה.

העבודות יימשכו עד יום חמישי 21/5 בלילה, וייתכנו שיבושים זמניים בקליטה הסלולרית.

אנו מודים לכם על הסבלנות ועל שיתוף הפעולה וזמינים לכל שאלה 24/7 במוקד העירוני 106 ובוואטסאפ: 050-3106106.

בברכה,

עיריית כפר סבא

< לכל ההודעות לתושב