עבודות להתקנת אנטנות סלולריות
תושבות ותושבים יקרים,
אנו שמחים לבשר כי ביום ראשון 17/5 יחלו עבודות להתקנת אנטנות סלולריות ברחוב מנחם בגין, ע"י חברות פלאפון וסלקום – לטובת שיפור הקליטה באזור.
בשלב הראשון יבוצעו עבודות לילה, ובמהלכן תתבצע סגירה זמנית של נתיב לכל כיוון, בקטע שבין רחובות טשרניחובסקי למשה סנה.
העבודות יימשכו עד יום חמישי 21/5 בלילה, וייתכנו שיבושים זמניים בקליטה הסלולרית.
אנו מודים לכם על הסבלנות ועל שיתוף הפעולה וזמינים לכל שאלה 24/7 במוקד העירוני 106 ובוואטסאפ: 050-3106106.
בברכה,
עיריית כפר סבא