ממשיכים לשדרג את תשתיות העיר

תושבות ותושבים יקרים,

עיריית כפר סבא ממשיכה בחידוש ושדרוג התשתיות העירוניות. במסגרת זו, יתבצעו מחר, חמישי 30/4, עבודות לשדרוג תשתית הביוב ברחובות דב הוז וכצנלסון, באמצעות התאגיד האזורי פלגי השרון.

העבודות יחלו בשעה 21:00 ויימשכו עד השעה 5:00 בבוקר ויכללו שינויים בהסדרי התנועה וחסימות תנועה – ברח' כצנלסון בקטע שבין רחובות דב הוז לגולומב, וברח' דב הוז בקטע שבין רחובות כצנלסון למעפילים.
אנא סעו בדרכים חלופיות.

אנו מודים לכם על שיתוף הפעולה וזמינים 24/7 במוקד העירוני 106 ובוואטסאפ: 050-3106106.

בברכה,

עיריית כפר סבא והתאגיד האזורי פלגי השרון

< לכל ההודעות לתושב