תושבות ותושבים יקרים,

מחר, יום שלישי 14/4, יום הזיכרון לשואה ולגבורה, תישמע בשעה 10:00 צפירת דומייה בת 2 דקות - לזכר ששת מיליוני היהודים שנרצחו באכזריות על ידי הצורר הנאצי.

במקרה של אזעקת אמת, תישמע אזעקה עולה ויורדת.

נזכור ולא נשכח!
יהי זכר ששת מיליוני היהודים שנרצחו בשואה ברוך.

< לכל ההודעות לתושב