קטגוריה: חדשות כפר סבא

עיריית כפר סבא משיקה את מיזם "נפגשים בשכונה": השירות העירוני מגיע אל השכונות והתושבים ברחבי העיר


נציגי אגף השירות העירוני יגיעו למפגשים עם התושבים

(צילום: עיריית כפר סבא)

עיריית כפר סבא משיקה בימים אלה מיזם חדש בשם "נפגשים בשכונה", שמטרתו לחזק את הקשר הישיר עם התושבות והתושבים ולהנגיש את השירות העירוני בשכונות ובאזורי המגורים השונים ברחבי העיר.
במסגרת המיזם יגיעו נציגי אגף השירות העירוני למפגשים קבועים בשכונות השונות, ויקיימו שיח בלתי אמצעי עם התושבים. במהלך המפגשים יוכלו התושבים להעלות פניות אישיות, לשתף ברעיונות, להציג צרכים ואתגרים מהשטח ולקבל מענה ישיר ומקצועי.

המיזם מבוסס על תפיסת שירות פרואקטיבית, שבמרכזה הקשבה לצרכים בזמן אמת ומתן מענה מהיר ויעיל. לצד טיפול בפניות פרטניות, יאפשרו המפגשים גם זיהוי וקידום פתרונות לסוגיות שכונתיות המשפיעות על איכות החיים במרחב הציבורי.
לקראת כל מפגש תבצע העירייה מהלך יידוע ממוקד לתושבי השכונה, במטרה לעודד השתתפות רחבה ולאפשר לכמה שיותר תושבים לקחת חלק במפגש.
המפגש הראשון במסגרת המיזם יתקיים מחר, יום רביעי 24/6 בשכונת יוספטל בין השעות 18:00-16:00, ובהמשך צפויים להתקיים מפגשים נוספים בשכונות נוספות ברחבי העיר.

ראש העיר כפר סבא, רפי סער: "שירות איכותי מתחיל בהקשבה. אנחנו מאמינים שכדי לתת את המענה הטוב ביותר לתושבות ולתושבים, עלינו להיות נוכחים בשטח, לפגוש אותם באופן ישיר, לשמוע את הצרכים והאתגרים מקרוב ולפעול יחד למציאת פתרונות. מיזם 'נפגשים בשכונה' הוא ביטוי נוסף למחויבות שלנו לשירות זמין, נגיש וקשוב, ולחיזוק הקשר עם הקהילה בכל שכונה ושכונה. אני מזמין את התושבות והתושבים להגיע, להשמיע את קולם ולהיות שותפים בעיצוב המרחב העירוני ואיכות החיים בעיר".