קטגוריה: חדשות כפר סבא

שומרים על הסביבה – 10 קבוצות מנהיגות ירוקה בבתי הספר היסודיים בכפר סבא לקחו חלק במהלך החודש שעבר בתוכנית החינוכית "נובמבר הירוק" – להעלאת המודעות לצריכה נבונה ומקיימת


תוכנית "נובמבר הירוק" בבתי הספר היסודיים בכפר סבא

(צילומים: עיריית כפר סבא)

עיריית כפר סבא ממשיכה לקדם מדיניות עירונית לשמירה על הסביבה והפחתת הצריכה, ובמסגרת זו, במהלך החודש האחרון, 10 קבוצות מנהיגות ירוקה בבתי הספר היסודיים בעיר לקחו חלק בתוכנית החינוכית "נובמבר הירוק".

תוכנית "נובמבר הירוק" היא תוכנית חינוכית לקידום נושאים של קיימות ואיכות הסביבה בתוך קהילות בתי ספר, במטרה להעלות את המודעות לנושא של צריכה נבונה ומקיימת. במסגרת זו, כל קבוצה בחרה להתמקד בזווית אחרת של הנושא, כאשר המטרה המרכזית הייתה להעלות מודעות להשפעות תרבות הצריכה – מבחינה סביבתית, ערכית, כלכלית וחברתית.

בין הפעולות האקטיביות בהן נקטו קבוצות התלמידים למען העלאת המודעות לנושא, היו מסע הסברה בעד צרכנות נבונה בקניון, יצירת לוחות הסברה בכניסה לבתי הספר וקיום פעילות הסברתית בשכבות הגיל השונות, יצירת משחקים בשימוש חוזר, הכנת סרטוני הסברה, קיום יריד יד 2 של משחקים, יצירת אמנה בית ספרית בנושא ועוד.

בשבוע הבא, בטקס עירוני שיתקיים במעמד ראש העיר, יזכו קבוצות התלמידים ורכזות הקיימות הבית ספריות לתעודות הוקרה מיוחדות עבור פעילותם, כאשר בין בתי הספר שהשתתפו השנה בתוכנית: בית הספר הירוק ע"ש שמעון פרס, רחל המשוררת, סורקיס, יצחק שדה, גורדון, ברנר, אורנה פורת, לאה גולדברג, גולדה מאיר ואוסישקין.

תוכנית "נובמבר הירוק" בבתי הספר היסודיים בכפר סבא

‏(צילומים: עיריית כפר סבא)