קטגוריה: חדשות כפר סבא
עיריית כפר סבא פותחת את חודש ההוקרה לאזרחיות ולאזרחים הוותיקים – מופע הצדעה, טיול "והדרת" המסורתי, כנס בריאות, פעילויות ספורט, הרצאות, הטבות ועוד
ראש העיר, רפי סער: "האזרחיות והאזרחים הוותיקים של כפר סבא הם הלב הפועם של העיר, דור של חזון, נתינה וערבות הדדית, שבנה את כפר סבא והפך אותה לעיר מובילה בישראל בכל תחום. חודש ההוקרה הוא ביטוי של תודה מכל הלב, על הדרך שסללתם ועל ההשראה שאתם מעניקים לדורות הבאים"
(צילומים: רמי זרנגר, עיריית כפר סבא)
עיריית כפר סבא פותחת היום, שני 27/10, את חודש ההוקרה לאזרחיות ולאזרחים הוותיקים – חודש שלם המוקדש לדור המייסדים והבונים של העיר, אשר ממשיכים להנהיג, לתרום ולהוות השראה לקהילה כולה. את החודש, בהובלת מינהלת אזרחים ותיקים, יפתח היום מופע הצדעה והוקרה לאזרחים הוותיקים, אשר יתקיים בהיכל התרבות העירוני ויכלול מופע של שירי שנות ה-60 וה-70.
במהלך החודש יתקיימו ברחבי העיר מגוון אירועים, הרצאות, טיולים ומפגשים קהילתיים, שמטרתם להוקיר תודה לדור הוותיקים על תרומתו האדירה לעיר ולחברה הישראלית. בין האירועים הבולטים השנה: טיול "והדרת" המסורתי, אשר יתקיים בשבוע הבא בתאריך 6/11 ויכלול בין היתר מופע שירים ישראלים; כנס בריאות עירוני רחב היקף שיאגד תחת קורת גג אחת מומחים בתחום הרפואה, התזונה ואורח החיים הבריא; מפגש "קופי שואו" ייחודי וחגיגי, פעילות "נעים בשלישי" חגיגית במיוחד, שתשלב סדנאות תנועה, ריקוד ומוזיקה בשיתוף מרכזי התרבות והקהילה, ועוד.
(צילומים: רמי זרנגר, עיריית כפר סבא)
חודש ההוקרה מופק על ידי מינהלת האזרחים הוותיקים בעירייה, בשיתוף אגפי העירייה השונים, מרכזי התרבות והקהילה, וארגוני מתנדבים רבים. האירועים מציינים את המחויבות של העירייה להעניק לוותיקות ולוותיקים מקום של כבוד בלב העשייה העירונית, ולעודד חיים פעילים, בריאים ומשמעותיים בגיל השלישי.
ראש העיר, רפי סער: "האזרחיות והאזרחים הוותיקים של כפר סבא הם הלב הפועם של העיר, דור של חזון, נתינה וערבות הדדית, שבנה את כפר סבא והפך אותה לעיר מובילה בישראל בכל תחום. בזכותכן ובזכותכם, כפר סבא היא העיר המובילה בישראל בשביעות רצון תושביה ממקום המגורים, עיר שבה ילדיה גדלים על ערכים של נתינה לקהילה והתנדבות למען האחר. חודש ההוקרה הוא ביטוי של תודה אמיתית, על הדרך שסללתם ועל ההשראה שאתם מעניקים לדורות הבאים".
המשנה לראש העיר ויו"ר מינהלת אזרחים ותיקים, אברהם (ממה) שיינפיין: "כשאנחנו פוגשים את ותיקות וותיקי העיר בפעילויות, במרכזים ובאירועים – אנחנו לא רק מוקירים תודה, אלא גם שואבים השראה. חודש ההוקרה לאזרחים הוותיקים הוא תזכורת לכוח, לניסיון ולרוח של האנשים שבנו את העיר הזו ואשר ניסיונם רב השנים מוביל אותנו, ועל כך תודתנו העמוקה".
את כל פרטי האירועים, המופעים, ההטבות והפעילויות ניתן למצוא בחוברת חודש האזרח הוותיק שפורסמה באתר העירייה, בקישור:
חודש ההוקרה לאזרח הוותיק 2025