קטגוריה: חדשות כפר סבא
להקת תיסלם חגגה 40 שנה לאלבום "רדיו חזק" בהופעה מלהיבה באצטדיון כפר סבא
להקת תיסלם, אחת מלהקות הרוק החשובות שפעלו ופועלות בישראל, הגיעה לאצטדיון כפר סבא ביום רביעי 16.06, במסגרת סדרת ההופעות "כפר סבא LIVE באצטדיון", ביוזמתו של ראש העיר רפי סער.
הלהקה, שחוגגת 40 שנה לאלבום האלמותי "רדיו חזק", הלהיבה את אלפי הצופים באצטדיון העירוני, שהגיעו, רקדו ושרו את שירי הלהקה המפורסמים.
מדובר כאמור בהופעה נוספת במסגרת סדרת ההופעות הייחודית שהחלה בחול המועד פסח עם הופעתו של חנן בן ארי, ונמשכה עם הופעותיהם של עברי לידר, רותם כהן וזהבה בן.
בחודש אוגוסט הקרוב, בתאריך 04.08, יופיע באצטדיון הזמר ושופט תוכנית "הכוכב הבא" איתי לוי, כאשר מכירת הכרטיסים להופעה נפתחה, וניתן לרכוש כרטיסים דרך אתר העירייה ואתר ההיכל.
צילומים: eclipse media