קטגוריה: חדשות כפר סבא

עיריית כפר סבא אבלה עם משפחות ההרוגים מהאסון במירון


דגלי העיר הורדו לחצי התורן

הדגלים בבניין העירייה

עיריית כפר סבא משתתפת בצערם הכבד של משפחות ההרוגים מהאסון במירון ומאחלת החלמה מהירה לפצועים.

כאות אבל, הורדו דגלי העיר לחצי התורן, וכל אירועי ל"ג בעומר העירוניים שתוכננו להיום, בוטלו לאלתר.

בנוסף, יצאה עיריית כפר סבא לתושביה בקריאה לתרום דם בתחנות מד"א.

ראש העיר, רפי סער: "יום חג נהפך ליום של אבל. האסון במירון  הוא אירוע טרגי, עצוב וקשה במיוחד. 
אנו פועלים על מנת לסייע בגיוס מתנדבים לביצוע תרומות דם שחסרות כעת. 
בשמי ובשם תושבי כפר סבא, אני שולח תנחומים למשפחות ההרוגים,ונושא תפילה להחלמתם המהירה של הפצועים. 
כאות הזדהות עם משפחות הנספים החלטתי לבטל את כל הפעילויות המתוכננות להיום ברחבי העיר, והדגלים בבניין העירייה הורדו לחצי התורן. יהי זכר הנספים ברוך".