קטגוריה: חדשות כפר סבא
מבלים בפארק כפר סבא תקפו צוות שיטור עירוני שביצע אכיפת הנחיות קורונה

צוות השיטור העירוני באימון (צילום: עיריית כפר סבא)
צוות של השיטור העירוני בכפר סבא, שנקרא היום (שני 15.02) לטפל באכיפת הנחיות קורונה ומניעת התקהלות בפארק העירוני, הותקף על ידי מספר מבלים, שסירבו לקיים את ההנחיות, למען שמירת בריאות הציבור.
הצוות, שהותקף פיזית על ידי אותם מבלים, הזעיק למקום במקביל לטיפול באירוע, סיוע של כוחות שיטור נוספים, ולאחר זמן קצר עוכבו מספר חשודים בתקיפה לחקירה בתחנת המשטרה.
עיריית כפר סבא קוראת לכל באי ומבלי הפארק, כמו גם לכל תושבות ותושבי העיר, להמשיך לשמור על הנחיות הממשלה, למען בריאות כלל הציבור, הורדת שיעור התחלואה וחזרה לשגרה בטוחה ובריאה.
