קטגוריה: חדשות כפר סבא

עדכוני קורונה על מאומתים/ות לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר


עדכונים על מאומתים/ות לנגיף הקורונה במוסדות החינוך בעיר נכון לימים שני-שלישי 08-09.02.21

 

הורים ותושבים יקרים,

 

היום, שלישי 09.02.2021, דווחנו כי תלמיד/ה בתיכון אורט שמיר בכיתה י' נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה. 
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בתיכון ביום שלישי 26.01.2021. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.

היום, שלישי 09.02.2021, דווחנו כי תלמיד/ה בבית הספר גולדה מאיר בכיתה ד'4 נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה. 
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בבית הספר ביום שני 08.02.2021. בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמיד/ה, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (08.02.2021). 
לתשומת לבכם, להלן קישור בנושא הנחיות בידוד

היום, שלישי 09.02.2021, דווחנו כי תלמיד/ה בבית הספר חב"ד בכיתה ז' נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה. 
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בבית הספר ביום חמישי 07.01.2021. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.

היום, שלישי 09.02.2021, דווחנו כי תלמיד/ה בבית הספר חב"ד בכיתה ב'1 נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בבית הספר ביום חמישי 07.01.2021. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.

היום, שלישי 09.02.2021, דווחנו כי תלמיד/ה בבית הספר שילה בכיתה ה'2 נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בבית הספר ביום חמישי 07.01.2021. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.

היום, שלישי 09.02.2021, דווחנו כי תלמיד/ה בבית הספר אילן רמון בכיתה ח'2 קפסולה א נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בבית הספר ביום שני 04.01.2021. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.

היום, שלישי 09.02.2021, דווחנו כי תלמיד/ה בתיכון אורט שמיר בכיתה י' נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בתיכון ביום שלישי 26.01.2021. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.

ביום שני 08.02.2021 דווחנו כי איש/אשת צוות בבית הספר המונטסורי נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
איש/אשת הצוות שהה/תה לאחרונה בבית הספר בכיתת ל"ר ביום שלישי 19.01.2021. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.

ביום שני 08.02.2021, דווחנו כי איש/אשת צוות בבית הספר ממ"ד חב"ד נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
איש/אשת הצוות שהה/תה לאחרונה בבית הספר בכיתות ז', ח' ביום רביעי 06.01.2021. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.

ביום שני 08.02.2021, דווחנו כי איש/אשת צוות בבית הספר שילה נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
איש/אשת הצוות שהה/תה לאחרונה בבית הספר בכיתה ו׳, ביום רביעי 06.01.2021. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.

להזכירכם, בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופא/ת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.

אנו מאחלים בריאות והחלמה מהירה לכולכם.
אגף החינוך העירוני

לעדכוני קורונה קודמים