קטגוריה: חדשות כפר סבא
עדכוני קורונה על מאומתים/ות לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר

הורים ותושבים יקרים,
ביום רביעי 27.01.2021, דווחנו כי תלמיד/ה בבית הספר גולדה מאיר נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בבית הספר בכיתה ג'3 ביום חמישי 7.01.2021. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
ביום רביעי 27.01.2021, דווחנו כי איש/אשת צוות בבית הספר יצחק שדה נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
איש/אשת הצוות שהה/תה לאחרונה בבית הספר ביום חמישי 21.01.21. בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם איש/אשת הצוות, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (21.01.21).
ביום רביעי 27.1.2021, דווחנו כי תלמיד/ה בתיכון כצנלסון בכיתה י'4 נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בתיכון ביום שלישי 5.1.2021. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
להזכירכם, בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופאת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.
אנו מאחלים בריאות והחלמה מהירה לכולכם.
אגף החינוך העירוני