קטגוריה: חדשות כפר סבא

עדכוני קורונה על מאומתים/ות לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר


הודעה חשובה בנושא קורונה

 

הורים ותושבים יקרים,

 

היום, רביעי 03.02.2021, דווחנו כי אישאשת צוות בתיכון גלילי נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.
אישאשת הצוות שההתה לאחרונה בתיכון בכיתה י'5 ביום חמישי 28.01.2021. בשלב זה, מעדכנת הנהלת התיכון את כל מי שבא במגע הדוק עם אישאשת הצוות, על חובת הבידוד הנדרשת. חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (28.01.2021). 

היום, רביעי 03.02.2021, דווחנו כי תלמידה בתיכון אורט יצחק שמיר בכיתה יב'3 נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.
התלמידה שההתה לאחרונה בתיכון ביום שני 01.02.2021. בשלב זה, מעדכנת הנהלת התיכון את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמידה, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (01.02.2021).

להזכירכם, בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופאת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.

אנו מאחלים בריאות והחלמה מהירה לכולכם.
אגף החינוך העירוני