קטגוריה: חדשות כפר סבא
חוזרים ללימודים - באחריות ומתוך ראיית טובת הילדים ושמירה על בריאותם
.jpg)
הורים יקרים,
בימים אלה אנו עדים להחלטות תמוהות של משרד החינוך, המעביר את אחריותו לחינוך ילדות וילדי ישראל לפתחן של הרשויות המקומיות.
ההחלטה לאפשר אוטונומיה לכל רשות מקומית להחליט על מתווה החזרה ללימודים, עלולה להגדיל את הפערים בין ילדים הגדלים ברשויות מבוססות כלכלית לילדים מרשויות שאינן מבוססות.
אנו, בעיריית כפר סבא, שמים לנגד עינינו אך ורק את טובת ילדות וילדי העיר, תוך שימת דגש על רווחתם ושמירה על בריאותם.
בימים האחרונים עושים צוותי אגף החינוך והנהלת העיר לילות כימים בבחינת כל מתווה אפשרי לחזרה ללימודים. מתווה שיאפשר חזרה בטוחה לבתי הספר הגנים, תוך הענקת פדגוגיה מיטבית ולא שירותי בייביסיטר.
ראש העיר, רפי סער, הנחה כי לא ייחסך שום משאב ואמצעי בנוגע לחינוך ילדות וילדי העיר, והעירייה כולה רתומה לנושא. הדבר היחידי שאנו רואים לנגד עינינו הוא עתיד ילדינו, שעות הוראה מצוינות, פעילויות העשרה משמעותיות וערכים חברתיים.
ביום שלישי הקרוב נקיים שידור לייב חינוך בדף הפייסבוק העירוני, ונענה לכל שאלה בנושא החזרה ללימודים. אנו מזמינים אתכם להצטרף לשידור ולשאול שאלות, אך בינתיים חשוב לנו לעדכן אתכם במתווה המתגבש, ולעצור חרושת שמועות שקרית ולא מבוססת המתפרסמת באמצעי מדיה שונים ביומיים האחרונים על ידי גורמים בעלי עניין - שכל מטרתם לעשות רווח פוליטי על חשבון מצוקת ההורים, דווקא בתקופה בה נדרשת אחריות ציבורית.
-
תלמידי כיתות א'-ב' ילמדו חמישה ימים בשבוע במתווה לימודים רגיל, מלבד ימי שישי.
-
תלמידי כיתות ג'-ד' ילמדו חמישה ימים בשתי קפסולות בו זמנית.
-
תלמידי כיתות ה'-ו' ילמדו שלושה ימים בשבוע בשתי קפסולות במקביל.
-
ילדות וילדי החינוך המיוחד ילמדו כרגיל ובאופן מלא.
-
*באשר לגני הילדים אנו בוחנים את מתווה החזרה ללימודים והאם ניתן להרחיבו, ונעדכנכם בהמשך.
חשוב שכולנו נזכור - הקורונה עדיין כאן. עלינו להתנהל בצורה שקולה, על מנת למנוע התפרצות של הנגיף בעירנו. האחריות לבריאות כל ילדות וילדי העיר וצוותי החינוך וההוראה היא אחריות של כולנו ולא נעמיד בסיכון את בריאותו של אף ילד, ילדה, מורה, מנהל/ת, גנן/נת או מישהו מתושבי העיר שלנו.
נעשה הכל כדי לשמור על בריאותם של התלמידים והצוותים החינוכיים לצד מתן מסגרת חינוכית וחברתית מיטבית ומותאמת לתקופה המאתגרת אותה אנו חווים מאז חודש מרץ האחרון.
אנו רוצים לומר תודה גדולה מכל הלב לכל נשות ואנשי החינוך בעיר ולכל השותפים לדרך בעירייה ומחוצה לה בהיערכות הסבוכה והלא פשוטה לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"א.
מאחלים לכולכם שבת שלום והמשך חופשה מהנה ובטוחה.
לשירותכם תמיד,
עיריית כפר סבא