קטגוריה: חדשות כפר סבא

עוצרים לפני האדום: תתוגבר אכיפת התקנות לשעת חירום בשטחים ציבוריים


ראש העיר עם סיירת האכיפה העירונית

ראש העיר רפי סער עם סיירת האכיפה העירונית (צילום: עיריית כפר סבא)

 

עיריית כפר סבא תחל בתגבור אכיפת התקנות לשעת חירום, בעקבות העלייה שנרשמה במספר מקרי תחלואה בקורונה.

 

ראש העיר, רפי סער: "בעקבות העלייה במספר מקרי הקורונה בעיר, ובמאמץ למנוע את התחלואה, החל ממחר (שלישי 22.09) תחל אכיפה מתוגברת בשטחים הציבוריים ברחבי העיר. אנו עושים מאמצים גדולים שלא להפוך לעיר אדומה, דבר שיגבה מחיר כבד מכלל התושבים ובעלי העסקים".

 

במסגרת תגבור אכיפת התקנות בעיר, יסיירו פקחי העירייה לאורך היום בשטחים הציבוריים, כגון גינות משחקים ומגרשי ספורט וירשמו דו"חות לתושבים אשר לא יישמעו להנחיות, שמטרתן שמירה על בריאות הציבור.


כל זאת, בהתאם להוראות הדרג המדיני ומשרד הבריאות, וכחלק מהמאבק הכלל ארצי בהתפשטות נגיף הקורונה. פעילות זו תלווה בפעילות הסברה נרחבת והכוונת התנהגות האוכלוסייה, אותה מקיימת העירייה מאז פרוץ משבר הקורונה בישראל.


אנו קוראים לתושבות ולתושבי העיר לנהוג באיפוק ובאחריות ולסייע במאמץ המשותף לבלום את התפשטות הנגיף.