קטגוריה: חדשות כפר סבא

עדכוני קורונה על מאומתים לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר


הודעה חשובה בנושא קורונה

 

הורים ותושבים יקרים,

 

אתמול, שני 21.09.2020, דווחתם כי תלמיד כיתה ב'2 בבית הספר לאה גולדברג נמצא מאומת לנגיף הקורונה.
כפי שפורסם, התלמיד שהה לאחרונה בבית הספר ובצהרון הכולל תלמידים מכיתות ב'1 ו-ב'2 ביום שני 14.09.2020.
במהלך הערב והיום עלו שאלות בקשר לחובת הבידוד של מי שהיה במגע הדוק עם הילד בתאריך המדובר.
הנושא הועבר לבירור מול לשכת הבריאות בנפת פתח תקווה, האחראית על העיר כפר סבא, והיום התקבלה התשובה שמי שנכח בבית הספר / צהרון בתאריך 14.9 נדרש לבידוד.
בשלב זה, מעדכנות הנהלת בית הספר והנהלת הצהרון את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמיד, על חובת הבידוד הנדרשת.

 

להלן עדכוני קורונה נוספים בדבר מאומתים לנגיף במוסדות החינוך ומרכזי הקהילה בעיר, נכון ליום שני 21.09.20:

 

הלילה, שני 21.09.2020, דווחנו כי תלמיד כיתה א'4 בבית ספר בר אילן נמצא מאומת לנגיף הקורונה.
התלמיד שהה לאחרונה בבית הספר ביום רביעי 16.09.2020. וכבר נמצא בבידוד מהיום עקב מורה שנמצאה מאומתת אתמול.
בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמיד, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (16.09).

 

הערב, שני 21.09.2020, דווחנו כי תלמיד כיתה ב'2 בבית הספר לאה גולדברג נמצא מאומת לנגיף הקורונה.
התלמיד שהה לאחרונה בבית הספר ובצהרון הכולל תלמידים מכיתות ב'1 ו-ב'2 ביום שני 14.09.2020.
בשלב זה, מעדכנות הנהלת בית הספר והנהלת הצהרון את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמיד, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (14.09).

 

הערב, שני 21.09.2020, דווחנו כי ילד מגן כרם, שנסגר החל בתאריך 16.09.2020 בשל תחלואה בקורונה, נמצא מאומת לנגיף הקורונה.
הילד שהה לאחרונה בגן ביום הסגירה 16.09.2020.
בשלב זה, מעדכנת הנהלת הגן את כל מי שבא במגע הדוק עם הילד, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (16.09).

 

היום, שני 21.09.2020, דווחנו כי חברת מועדון הגמלאים סירקין נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.
התושבת שהתה לאחרונה במועדון ביום שני, 14.09.2020.
בשלב זה, מעדכנת הנהלת המועדון את כל מי שבא במגע הדוק עם התושבת, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (14.09).

 

היום, שני 21.09.2020, דווחנו כי ילד מגן שיבולת נמצא מאומת לנגיף הקורונה.
הילד שהה לאחרונה בגן בתאריך 09.09.2020, ולכן צוות וילדי הגן אינם צריכים להיכנס לבידוד.

 

היום, שני 21.09.2020, דווחנו כי תלמיד כיתה ט'4 קפסולה א' ועובדת בחטיבת אילן רמון נמצאו מאומתים לנגיף הקורונה.
התלמיד והעובדת שהו לאחרונה בבית הספר ביום רביעי 16.09.2020.
בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמיד והעובדת, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (16.09).

   

לתשומת לבכם, להלן קישור בנושא הנחיות בידוד »

להזכירכם: בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות לרופא המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.


אנו מאחלים בריאות והחלמה מהירה לכולם.


בברכת שנה טובה,
אגף החינוך העירוני