קטגוריה: חדשות כפר סבא
עדכוני קורונה על מאומתים לנגיף במוסדות החינוך בעיר

הורים ותושבים יקרים,
להלן עדכוני קורונה בדבר מאומתים לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר, נכון ליום שבת 26.09.2020:
היום, שבת 26.09.2020, דווחנו כי אשת צוות בית הספר בר אילן בכיתה א'2 נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.
אשת הצוות שהתה לאחרונה בבית הספר ביום רביעי 23.09.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם אשת הצוות, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (23.09.2020). לתשומת לבכם, להלן קישור בנושא הנחיות בידוד »
הערב, שבת 26.9.2020, דווחנו כי תלמידה בבית הספר בר אילן, בכיתה א4, נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.
התלמידה שהתה לאחרונה בבית הספר ביום רביעי 16.9.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצוין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
הערב, שבת 26.9.2020, דווחנה כי תלמידה בתיכון הרצוג בכיתה י'1 קפסולה b נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.
התלמידה שהתה לאחרונה בבית הספר ביום רביעי 16.9.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצוין ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
היום, שבת 26.9.2020, דווחנו כי ילדה נוספת מגן תפוז, שנסגר החל מתאריך 14.9.2020 בשל תחלואה בקורונה, נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.
כל ילדות וילדי הגן וצוות הגן נמצאים בבידוד מאז סגירתו ולכן אין צורך בשינוי ההנחיות שקיבלתם.
היום, שבת 26.9.2020, דווחנו כי תלמיד בבית הספר דבורה עומר, כיתה ג'1 קפסולה 1, נמצא מאומת לנגיף הקורונה.
כל תלמידי הקפסולה והצוות הרלוונטי נמצאים בבידוד החל מתאריך 16.9.2020, ולכן אין צורך בשינוי ההנחיות שקיבלתם.
היום, שבת 26.9.2020, דווחנו כי תלמידה בכיתה ז'7 קפסולה א' בחטיבת אילן רמון, נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.
התלמידה שהתה לאחרונה בבית הספר ביום רביעי, 16.9.2020.
בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצוין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
היום, שבת 26.09.2020, דווחנו כי אשת צוות נוספת מגן הכרם, שנסגר החל מתאריך 19.09.2020 בשל תחלואה בקורונה, נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.
כל הגן נמצאים כבר בבידוד מאז סגירתו ולכן אין צורך בשינוי ההנחיות שקבלתם.
היום, שבת 26.09.2020, דווחנו כי תלמידה בכיתה ט' בחטיבת אלון נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.
התלמידה שהתה לאחרונה בבית הספר ביום שני 14.09.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
לתשומת לבכם: בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות לרופא המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.
אנו מאחלים בריאות והחלמה מהירה לכולם.
בברכת שנה טובה וגמר חתימה טובה,
אגף החינוך העירוני
לעדכוני קורונה מיום שישי 25.09 »