קטגוריה: חדשות כפר סבא
עדכוני קורונה על מאומתים לנגיף במוסדות החינוך בעיר

הורים ותושבים יקרים,
להלן עדכוני קורונה בדבר מאומתים לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר, נכון ליום רביעי 30.09.2020:
היום, רביעי 30.09.2020, דווחנו כי תלמיד בתיכון אורט שמיר בכיתה יא'3 נמצא מאומת לנגיף הקורונה.
התלמיד שהה לאחרונה בתיכון ביום חמישי 24.09.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת התיכון את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמיד, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (24.09.2020).
לתשומת לבכם, להלן קישור בנושא הנחיות בידוד »
היום, רביעי 30.09.2020, דווחנו כי תלמידה בבית הספר יצחק שדה בכיתה ה'3 נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.
התלמידה שהתה לאחרונה בבית הספר ביום שישי 11.09.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
היום, רביעי 30.09.2020, דווחנו כי תלמיד בתיכון הרצוג בכיתה י’3 נמצא מאומת לנגיף הקורונה.
התלמיד שהה לאחרונה בתיכון ביום שלישי 15.09.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
היום, רביעי 30.09.2020, דווחנו כי תלמידה בבית הספר גולדה מאיר בכיתה ה'3 נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.
התלמידה שהתה לאחרונה בבית הספר ביום שלישי 15.09.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
היום, רביעי 30.09.2020, דווחנו כי תלמידה בבית הספר הראל בכיתה ח'2 נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.
התלמידה שהתה לאחרונה בבית הספר ביום שלישי 15.09.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
היום, רביעי 30.09.2020, דווחנו כי תלמיד בבית הספר בר אילן בכיתה ד'1 נמצא מאומת לנגיף הקורונה.
התלמיד שהה לאחרונה בבית הספר ביום ראשון 06.09.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
להזכירכם, בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופאת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.
אנו מאחלים בריאות טובה לכולכם.
אגף החינוך העירוני
לעדכוני קורונה מיום שלישי 29.09 »