קטגוריה: חדשות כפר סבא
ראש העיר כפר סבא לשר החינוך: החזר ללימודים גם את תלמידות ותלמידי כיתות א'

פתיחת שנת הלימודים בכפר סבא (צילום: עיריית כפר סבא)
ראש העיר, רפי סער, פנה השבוע לשר החינוך יואב גלנט, בבקשה כי יפעל להחזרתם ללימודים של תלמידות ותלמידי כיתות א', יחד עם ילדות וילדי הגנים, הצפויים לחזור לפעילות במוסדות החינוך כבר בשבוע הבא – על פי המתווה המתוכנן על ידי קבינט הקורונה והממשלה.
במכתבו לשר החינוך, כתב ראש העיר כי קיימת חשיבות רבה לחזרתם לבית הספר של שכבת א', הן מבחינה לימודית והן מבחינה חברתית ורגשית.
"תלמידים אלה, שצעדו נרגשים בשערי בתי הספר בפעם הראשונה ב-1 בספטמבר, לא זכו לצערנו לחוות את חוויית המעבר מגיל הגן לבית הספר – בשל העלייה בשיעור התחלואה בישראל וסגירת מוסדות החינוך", כתב ראש העיר לשר. "מדובר בחוויה חד פעמית, שלא תחזו על עצמה, וזאת מעבר לחשיבות החברתית-רגשית של חזרה ללימודים, במיוחד בשכבת גיל זו, במסגרת בית הספר".
עוד הוסיף ראש העיר וכתב בפנייתו לשר: "על פי הנתונים, נראה כי שכבת גיל זו לא הייתה מקור לעלייה בשיעורי התחלואה, ואיני מוצאת כל סיבה כי בערים ירוקות או צהובות לא ייפתחו שערי בתי הספר בפני בנות ובני שכבת כיתה א'. מאידך, המשמעויות של חזרתם ללימודים ולמסגרת סדורה עולה על כל שיעור וחשובה עד מאוד להמשך התפתחותם וחינוכם של ילדינו".
ראש העיר סיים את מכתבו וציין כי "צוותי החינוך בכפר סבא עמלים לילות כימים למען תלמידינו, והשנה, כידוע לכולנו, האתגרים גדולים מהרגיל ומחייבים אותנו להתנהלות אחרת. אני תקווה כי תלמידינו יוכלו לחזור במהרה לספסל הלימודים וכי כולנו נחזור לשגרה בריאה".

פתיחת שנת הלימודים בכפר סבא (צילום: עיריית כפר סבא)