קטגוריה: חדשות כפר סבא
עדכוני קורונה על מאומתים/ות לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר

הורים ותושבים יקרים,
היום, שבת 24.10.2020, דווחנו כי אישאשת צוות בבית הספר אורט שמיר נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה.
אישאשת הצוות שההתה לאחרונה בבית הספר ביום שני 19.10.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם האישאשת צוות, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (19.10.2020).
לתשומת לבכם, להלן קישור בנושא הנחיות בידוד »
להזכירכם: בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופאת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.
אנו מאחלים בריאות והחלמה מהירה לאישאשת הצוות.
אגף החינוך העירוני
לעדכוני קורונה מיום חמישי 22.10