קטגוריה: חדשות כפר סבא
עיריית כפר סבא נערכת לחזרת הפעילות בבתי הספר העירוניים
צוותי החינוך וההוראה נקראו להיבדק לנגיף הקורונה

פתיחת שנת הלימודים בכפר סבא. (צילום: עיריית כפר סבא)
עיריית כפר סבא נערכת בימים אלה לקראת פתיחתם המחודשת של בתי הספר העירוניים בעיר, תחילה בשכבות הנמוכות. במסגרת זו, קיימה העירייה מפגש עם כלל מנהלות ומנהלי בתי הספר היסודיים, בהשתתפות מנהל אגף החינוך העירוני, מנהלת המחלקה לחינוך יסודי והפקחות משרד החינוך, כחלק מההיערכות לכל מתווה עליו תחליט הממשלה. בנוסף, במסגרת זו וכחלק מההיערכות המוקדמת, תקרא העירייה לכלל צוותי החינוך וההוראה, להיבדק לנגיף הקורונה טרם החזרה לפעילות, בהתאם להנחיות הממשלה.
בתחילת השבוע שעבר חזרו לפעילות כלל גני הילדים והצהרונים העירוניים – 186 במספר, כאשר העירייה נערכה עם צוותים מחליפים לצוותים ועובדים מערים אדומות. כמו כן, כלל הצוותים בגנים נתבקשו להיבדק לקורונה לפני חזרתם לעבודה.
בנוסף, החליטה העירייה, בהנחיית ראש העיר רפי סער, לפעול לפי מתוות לימודים של חמישה ימים בשבוע, וזאת במטרה למנוע את נושא תחלופת כוח האדם, כאשר בימי שישי יתקיימו לימודים מרחוק.
ראש העיר, רפי סער: "ההחלטה על מתווה חזרת הלימודים בבתי הספר, הן היסודיים והן העל יסודיים, טרם גובשה באופן סופי על ידי הממשלה, אך אנו כבר נערכים לקראת חזרתם של התלמידות והתלמידים למסגרות החינוכיות. אנו קוראים לכל צוותי החינוך וההוראה להיבדק לקורונה טרם חזרתם לעבודה, במטרה לצמצם ככל הניתן ולקטוע את שרשראות ההדבקה וכדי לשמור על בריאות התלמידות, התלמידים ועובדי החינוך וההוראה בבתי הספר השונים".
חזרתם של תלמידות ותלמידי בתי הספר למסגרות תלויה בשלב זה בהסכמות בין משרדי החינוך, הבריאות והאוצר ובהחלטת קבינט הקורונה, וזאת לאחר שבממשלה לא הצליחו בשלב זה לגבש מתווה מוסכם לפתיחת הכיתות הנמוכות.
יש לציין, כי מתווה החזרה ללימודים בבתי הספר היסודיים טרם גובש על ידי הממשלה, בשל מחלוקת בין משרדי הממשלה באשר לאופן חזרת התלמידים לבתי הספר.

פתיחת שנת הלימודים בכפר סבא. (צילום: עיריית כפר סבא)