קטגוריה: חדשות כפר סבא

חוזרים להיפגש: תלמידי השכבות הבוגרות בבתי הספר בעיר החלו במפגשים חברתיים בשטחים פתוחים


בהתאם להנחיות משרד החינוך והתו הסגול

ראש העיר, רפי סער: "קיימת חשיבות רבה למפגשים החברתיים, במיוחד בתקופה זו"


מפגש חברתי בחוץ בחטיבת אלון

מפגש חברתי בחטיבת אלון. (צילום: עיריית כפר סבא)

 

תלמידות ותלמידי השכבות הבוגרות – כיתות ה'-י"ב, בבתי הספר היסודיים והעל יסודיים בכפר סבא החלו השבוע בקיום מפגשים חברתיים בשטחים פתוחים – וזאת לאחר שאלה אושרו על ידי משרד החינוך, תוך הקפדה על הנחיות התו הסגול – ביניהן שמירה על מרחק, עטיית מסכות וקיום מפגשים בקפסולות של עד 20 תלמידים.


במסגרת זו, התקיימו השבוע מפגשים ראשונים של תלמידי כיתות ה'-ו' בבתי ספר שונים – כאשר המפגשים מתקיימים בשטחים שבתוך שטחי בתי הספר וכוללים שיח בין התלמידים לצוותי החינוך וההוראה, כמו גם פעילות חברתית מגבשת.

 

מפגש חברתי בחוץ תלמידי רמז

מפגש חברתי בבית הספר היסודי רמז (צילום: עיריית כפר סבא)


תלמידי החטיבות והתיכונים החלו בקיום מפגשים בשטחים פתוחים ברחבי העיר, ביניהם פארק כפר סבא, קריית ספיר, גינות ציבוריות ועוד – כאשר על פי המתווה, כל בית ספר יקיים שני מפגשים בשבוע. מפגשים אלה כוללים פעילות גיבוש ופעילות חברתית לתלמידות ולתלמידים.


ראש העיר, רפי סער: "לצערנו, הממשלה וקבינט הקורונה טרם אישרו את חזרתם ללימודים של תלמידי השכבות הבוגרות, אך משרד החינוך אישר את קיום המפגשים בשטחים פתוחים. אנו מייחסים חשיבות רבה למפגשים החברתיים, שנמנעו מהתלמידים משך תקופה ארוכה, במיוחד בתקופה זו של אתגרים וקשיים לכולם, ולבני שכבות גיל אלה בפרט. נערכנו מראש לקיום מפגשים אלה במרחב הציבורי בעירנו, ואני מקווה כי בקרוב יוכלו כלל תלמידי ישראל לחזור למוסדות החינוך ולשגרת חיים בטוחה ובריאה".

 

מפגש חברתי בחוץ תלמידי גורדון

 

מפגש חברתי בחוץ תלמידי ברנר

מפגשים חברתיים בבתי הספר היסודיים גורדון וברנר (צילומים: עיריית כפר סבא)