קטגוריה: חדשות כפר סבא
עדכוני קורונה על מאומתים/ות לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר

הורים ותושבים יקרים,
היום, רביעי 25.11.2020, דווחנו כי תלמיד/ה בבית הספר גולדה בכיתה ו'1 נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה. התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בבית הספר ביום רביעי 11.11.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצוין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
בנוסף, היום (רביעי) דווחנו כי תלמיד/ה נוסף/ת מחטיבת הביניים אלון בכיתה ט'4, שנסגרה החל מתאריך 19.11.2020 בשל תחלואה בקורונה, נמצא/ה מאומת/ת לנגיף. כל מי שמחוייב בבידוד כבר הונחה לכך ב-19.11 ולכן אין צורך בשינוי ההנחיות שקיבלתם.
להזכירכם: בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופא/ת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.
אנו מאחלים בריאות והחלמה מהירה לכולם.
אגף החינוך העירוני.
לעדכוני קורונה מיום שלישי 24.11 »