קטגוריה: חדשות כפר סבא
עדכוני קורונה על מאומתים/ות לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר

תושבות ותושבים יקרים,
היום, רביעי 02.12.2020, דווחנו כי אחד/ת מבאי/באות מועדון הגמלאים סירקין נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
המבקר/ת שהה/תה לאחרונה במועדון בשיעור ציור ביום ראשון 29.11.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת המועדון את כל מי שבא במגע הדוק עם המבקר/ת, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (29.11.2020).
לתשומת לבכם, להלן קישור בנושא הנחיות בידוד »
להזכירכם: בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופא/ת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.
אנו מאחלים בריאות והחלמה מהירה לכולם.
האגף לשירותים חברתיים קהילתיים
לעדכוני קורונה מיום שני 30.11 »