קטגוריה: חדשות כפר סבא
עדכוני קורונה על מאומתים/ות לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר

הורים ותושבים יקרים,
היום, שני 21.12.2020, דווחנו כי תלמיד/ה בחטיבת אילן רמון בכיתה ט'9 קפסולה ב' נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בחטיבה ביום חמישי 10.12.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
היום, שני 21.12.2020, דווחנו כי תלמיד/ה בתיכון גלילי בכיתה י' כדורעף נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בתיכון ביום ראשון 20.12.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת התיכון את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמיד/ה, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (20.12.2020).
לתשומת לבכם, להלן קישור בנושא הנחיות בידוד »
בנוסף, היום (שני) דווחנו כי תלמיד/ה בחטיבת בר לב בכיתה ט'3, קפסולה ב' נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בחטיבה ביום רביעי 09.12.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
כמו כן, היום (שני) דווחנו כי תלמיד/ה בחטיבת שזר בכיתה ט'4 קפסולה 1 נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בחטיבה ביום רביעי 09.12.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
להזכירכם, בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופא/ת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.
אנו מאחלים בריאות טובה לכולם.
אגף החינוך העירוני