קטגוריה: חדשות כפר סבא
עדכוני קורונה על מאומתים/ות לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר

הורים ותושבים יקרים,
להלן עדכונים בדבר מאומתים/ות לנגיף הקורונה במוסדות החינוך בעיר, נכון ליום שלישי 22.12.20:
ביום שלישי 22.12.2020, דווחנו כי תלמיד/ה בבית ספר רמז בכיתה ד'2 קפסולה ב נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בבית הספר ביום שני 21.12.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמיד/ה, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (21.12.2020).
ביום שלישי 22.12.2020, דווחנו כי תלמיד/ה בבית ספר דבורה עומר בכיתה ג'3 קפסולה 1 נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בבית הספר ביום שני 21.12.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמיד/ה, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (21.12.2020).
ביום שלישי 22.12.2020, דווחנו כי איש/אשת צוות בתיכון הרצוג נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
איש/אשת הצוות שהה/תה לאחרונה בבית הספר ביום שישי 11.12.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצוין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
עם זאת, בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופא/ת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.
ביום שלישי 22.12.2020, דווחנו כי תלמיד/ה בתיכון הרצוג בכיתה יא-8 קפסולה B נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בתיכון ביום חמישי 10.12.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצוין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד. עם זאת, בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופא/ת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.
ביום שלישי 22.12.2020, דווחנו כי תלמיד/ה בבית הספר גוונים בכיתה ד נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בבית הספר ביום ראשון 20.12.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמיד/ה, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (20.12.2020).
ביום שלישי 22.12.20, דווחנו כי תלמיד/ה בבית הספר ברנר בכיתה ד'3 קפסולה א נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בבית הספר ביום שני 21.12.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמיד/ה, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (21.12.2020).
ביום שלישי 22.12.20, דווחנו כי איש/אשת צוות בבית הספר שילה נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
איש/אשת הצוות שהה/תה לאחרונה בבית הספר בכיתה ב'1 ביום ראשון 20.12.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם איש/אשת הצוות, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (20.12.2020).
ביום שלישי 22.12.20, דווחנו כי תלמיד/ה בבית הספר ש"י עגנון בכיתה ו'4 קפסולה 2 נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בבית הספר ביום ראשון 20.12.2020. בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמיד/ה, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (20.12.2020).
לתשומת לבכם, להלן קישור בנושא הנחיות בידוד »
להזכירכם: בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופא/ת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.
אנו מאחלים בריאות טובה לכולם.
אגף החינוך העירוני