ערי תאום ראש העיר רפי סער השתתף במשלחת רשמית של מרכז השלטון המקומי לגרמניה "בימים של עלייה באנטישמיות – עלינו לחזק את הקשרים עם ידידינו בעולם ולשמור על מעמדה של ישראל בקהילה הבין־לאומית"