תושבות ותושבים יקרים,
אנו שמחים לבשר כי אנו שבים לקבל קהל במשרדי העירייה החל מיום א', ה-18.4, לבעלי תו ירוק בלבד. 
קבלת הקהל תתבצע בתיאום מראש בלבד.
 לחצו כאן לזימון תור

שירות בקליק:

אגף הכנסות העירייה וארנונה
personמנהל אגף הכנסות צחי בן אדרת
personטלפון 1700-700-253
personכתובת רחוב ויצמן 137, בנין 4, קומה 1
personשעות פעילות קבלת קהל בתיאום מראש לבעלי תו ירוק בלבד

מענה טלפוני במוקד תשלומים 1700-700-253:
ימים א'-ה' בין השעות 08:00-22:00, יום ו' 08:00-13:00

מזכירות האגף: טלפון  09-7649142
  • זמן הטיפול בפניה שאינה השגה הינו 14 ימי עסקים.
  • זמן הטיפול בהשגה על חיוב ארנונה הינו 60 יום.
  • נא לצרף לפניה מס' תעודת זהות, כתובת ופרטי התקשרות.
  • פניות ללא פרטי זיהוי לא תענינה.

פקס:  09-7646426

מוקד סיוע לעסקים קטנים ובינוניים:
עסקים יכולים להתקשר לטלפון 09-7649334 בימי א'-ה' בין השעות 08:00-15:00, ועיריית כפר סבא תעמוד לרשותם. 

שמאית הועדה,  טל שר: 
ניתן ליצור קשר בטלפון 052-8892814 או במייל tals@ksaba.co.il

הסדרי נגישות באגף הכנסות


פניות הציבור
לכל יחידה בעירייה קיים מענה בתחומי הפעילות המקצועית שבה היא מתעסקת.
פניות הציבור מטפלת במגוון רחב של נושאים: בקשה חוזרת, תלונה, נושא שלא טופל או טופל שלא לשביעות רצון הפונה, הצעת ייעול, בירור כללי וכיוצא בזה, אשר לא קיבלו מענה באופן ישיר מול יחידות העירייה השונות.
פניות הציבור אחראים לרכז את הבקשה ולוודא מענה יעיל ומיטבי לכל פניה.
פנו אלינו: pnyothachnasot@ksaba.co.il


אודות אגף הכנסות העירייה:

אגף הכנסות העירייה אמון על כלל הכנסות העירייה לרבות תשלומי ארנונה, היטלים, אגרות, תשלומי חינוך, שילוט ועוד. האגף מורכב מ-4 מחלקות - גביה, שומה, היטלים ואכיפה, שיחד פועלות למקסום הכנסת העירייה, הרחבת בסיס החיוב ושיפור ביצועים מתמיד. אגף הכנסות מהווה מערכת כוללת של התנהלות המיסוי האגרות והתשלומים, המאפשרת מתן שירות לתושב ובעלי העסקים בעיר באופן זמין ונגיש.  להמשך קריאה
 
בחרו נושא: