התאמות נגישות בקבלת קהל:
המזכירות של המחלקה לטיפול באוכלוסייה המבוגרת ממוקמת בקומת הקרקע והינה מונגשת לקבלת קהל לאנשים עם מוגבלות.
מזכירות מטה האגף, והמחלקה הקהילתית נמצאת בקומה 2 ובמידת הצורך, הנציגה תיפגש עם הלקוח בחדר המזכירות בקומת הקרקע.
התאמות הנגישות במשרדי האגף/המחלקה כוללת:
- חנייה לרכב נכה קיימת ברחוב הכרמל 43 – אין רמפה מהכביש למדרכה.
- דרך נגישה למבנה ללא מדרגות, בשיפוע מתון, עם מאחזי ־ יד.
- דלת כניסה ומעברים נגישים.
- עמדת שירות נגישה לתושבים המתניידים בכיסא גלגלים.
- שירותי נכים בקומת קרקע.
- עמדת מידע נגישה.
- במזכירות קיימת מערכת שמע.
- אין מעלית
נהלי שירות נגיש בקבלת קהל:
- כלל עובדי המחלקה הודרכו בנושא מתן שירות נגיש.
- נציגי המחלקה ישמחו לסייע לכם במילוי טפסים, הקראה והסבר של מסמכים ועוד.
- אנשים עם מוגבלות המציגים תעודה מתאימה יקבלו שירות ללא המתנה בתור.
- מותרת הכניסה עם חיית שירות.
- במקרה הצורך בכניסה למשרדים נוספים - השומר יסייע בהתמצאות והכוונה.
דרכי יצירת קשר:
- עדה קריל, משכירת המחלקה – טל' 09-7641131 מייל: adak@ksaba.co.il
- אילה שפירא מנהלת אדמיניסטרטיבית אגפית - טל' 09-7641101, מייל ayalas@ksaba.co.il