התאמות נגישות בקבלת קהל:
המזכירות של המחלקה לטיפול באוכלוסייה המבוגרת ממוקמת בקומת הקרקע והינה מונגשת לקבלת קהל לאנשים עם מוגבלות.
מזכירות מטה האגף, והמחלקה הקהילתית נמצאת בקומה 2 ובמידת הצורך, הנציגה תיפגש עם הלקוח בחדר המזכירות בקומת הקרקע.

התאמות הנגישות במשרדי האגף/המחלקה כוללת:

  • חנייה לרכב נכה קיימת ברחוב הכרמל 43 – אין רמפה מהכביש למדרכה.
  • דרך נגישה למבנה ללא מדרגות, בשיפוע מתון, עם מאחזי ־ יד.
  • דלת כניסה ומעברים נגישים.
  • עמדת שירות נגישה לתושבים המתניידים בכיסא גלגלים.
  • שירותי נכים בקומת קרקע.
  • עמדת מידע נגישה.
  • במזכירות קיימת מערכת שמע.
  • אין מעלית

נהלי שירות נגיש בקבלת קהל:

  • כלל עובדי המחלקה הודרכו בנושא מתן שירות נגיש.
  • נציגי המחלקה  ישמחו לסייע לכם במילוי טפסים, הקראה והסבר של מסמכים ועוד.
  • אנשים עם מוגבלות המציגים תעודה מתאימה יקבלו שירות ללא המתנה בתור.
  • מותרת הכניסה עם חיית שירות.
  • במקרה הצורך בכניסה למשרדים נוספים - השומר יסייע בהתמצאות והכוונה.

דרכי יצירת קשר:

  • עדה קריל, משכירת המחלקה – טל' 09-7641131 מייל: adak@ksaba.co.il
  • אילה שפירא מנהלת אדמיניסטרטיבית אגפית - טל' 09-7641101, מייל ayalas@ksaba.co.il