בואו להכיר את הלב הפועם של עיריית כפר סבא 

 
בוודאי שאלתם את עצמכם לא פעם איך מטפלים בקריאה שמגיעה למוקד העירוני? מה עושים המוקדנים מרגע קבלת הפנייה ועד סגירתה?

עיריית כפר סבא, ביוזמת אגף שירות והסברה, מקיימת מעת לעת ימים פתוחים במוקד העירוני 106, ופרטים עליהם מפורסמים בהתאם. במסגרת זו, יוכלו התושבים לסייר במוקד, להכיר את נותני השירות- המוקדנים, לראות איך מטפלים בפניות ובקריאות בזמן אמת ועוד.

מטרת הסיור היא להכיר לתושבי העיר את התנהלות המוקד העירוני, ולחשוף אותם אל תהליכי העבודה העירוניים. כמו כן, ללמוד על התהליך שעוברת הפנייה מקבלתה במוקד ועד לטיפולה בשטח על ידי גורמי המקצוע. המוקד העירוני של עיריית כפר סבא מתפקד כמו חמ"ל צבאי של ממש, ומהווה הלב הפועם של העיר. המוקד, בניהולה של עדי אוליקר, כולל 20 מוקדנים ומוקדניות שעובדים במשמרות של 24 שעות ומטפלים באלפי שיחות של תושבים אפילו בשעות הקטנות של הלילה. במוקד העירוני נמצאים נציגים ונציגות איכותיים, שנבחרו למלא את התפקיד החשוב הזה לאחר שעברו תהליך מיון קפדני. לאורך השנה עוברים כל הנציגים סדנאות, הכשרות וסימולציות, שנותנים להם את הידע והכלים לטפל בכל סוגי הפניות החל מפנייה על צינור שהתפוצץ, גזם שהושאר ברחוב וכלה בבקשות עזרה שונות ומשונות שקשורות לפעילות העירייה ולפעמים גם לא.
 
יש לציין כי במסגרת התוכנית האסטרטגית לייעול השירות העירוני, עובר המוקד העירוני מספר שינויים שהחלו בשנתיים האחרונות במסגרתם: המוקד העירוני חודש ושודרג, זמני מענה עומדים על כ- 35 שניות, הוכנסו מתודולוגיות ושיטות ניהול חדשות, הוטמעה תוכנה לניהול הידע העירוני והוגדלו דרכי הפנייה למוקד באמצעות הודעת SMS, פנייה בפייסבוק העירוני ובמייל.

לתיאום סיורים ניתן להתקשר ל- 106.