תושבות ותושבים יקרים,
למען שמירה על בריאותכם ובריאות עובדי העירייה, כל מי שמעונין בתיאום פגישה פרונטלית במשרדי העירייה, יידרש בהצגת תו ירוק.

לזימון תורים

 שירות בקליק:

אגף הכנסות העירייה וארנונה
personמנהל אגף הכנסות צחי בן אדרת
personטלפון 1700-700-253
personפקס 09-7646426
personכתובת רחוב ויצמן 137, בנין 4, קומה 1
personשעות פעילות קבלת קהל בהתאם להנחיות התו הירוק ובאמצעות זימון תור מראש

מענה טלפוני במוקד תשלומים 1700-700-253:
בימים א'-ה' בין השעות 08:00-22:00, יום ו' 08:00-13:00.

מזכירות האגף: טלפון  09-7649142

פתיחת פנייה בנושא אישורי טאבו יש להגיש באמצעות הקישור טופס אישור לטאבו

  • זמן הטיפול בפניה שאינה השגה הינו 14 ימי עסקים.
  • זמן הטיפול בהשגה על חיוב ארנונה הינו 60 יום.
  • נא לצרף לפניה מס' תעודת זהות, כתובת ופרטי התקשרות.
  • פניות ללא פרטי זיהוי לא תענינה.

מוקד סיוע לעסקים קטנים ובינוניים:
עסקים יכולים להתקשר לטלפון 09-7649334 בימי א'-ה' בין השעות 08:00-15:00, ועיריית כפר סבא תעמוד לרשותם. 

שמאית הועדה, טל שר: 
לפניות בכל הנוגע להיטל השבחה בלבד
טלפון 052-8892814, מייל: tals@ksaba.co.il

הסדרי נגישות באגף הכנסות


כתבו לנו
לכל יחידה בעירייה קיים מענה בתחומי הפעילות המקצועית שבה היא עוסקת.
ניתן לפנות לכל יחידה  במגוון רחב של נושאים: בקשות לשירות, מידע, נושא שלא טופל או טופל שלא לשביעות רצון הפונה, הצעת ייעול, בירור כללי.
אנחנו כאן לתת שירות באמצעות  מענה יעיל ומיטבי לכל פניה.
פנו אלינו: pnyothachnasot@ksaba.co.il


אודות אגף הכנסות העירייה:

אגף הכנסות העירייה אמון על כלל הכנסות העירייה לרבות תשלומי ארנונה, היטלים, אגרות, תשלומי חינוך, שילוט ועוד. האגף מורכב מ-4 מחלקות - גביה, שומה, היטלים ואכיפה, שיחד פועלות למקסום הכנסת העירייה, הרחבת בסיס החיוב ושיפור ביצועים מתמיד. אגף הכנסות מהווה מערכת כוללת של התנהלות המיסוי האגרות והתשלומים, המאפשרת מתן שירות לתושב ובעלי העסקים בעיר באופן זמין ונגיש.  להמשך קריאה
 
בחרו נושא: