בניין אגף ההכנסות ממוקם ברחוב ויצמן 135 בניין מס' 4, קומת הקרקע והקומה הראשונה מונגשות לבעלי מוגבלויות. 

התאמות הנגישות במשרדי האגף כוללות:

  • שירותים לנכים תקינים.
  • דלת כניסה ומעברים נגישים.
  • דלת כניסה נפתחת באופן אוטומטי ללא כל נגיעה.
  • בקומת הקרקע ניתנים כל השירותים לביצוע כל פעולה כגון : החלפת משלמים, קבלת הנחה, תשלומים וכדומה.
  • מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה מותקנת בעמדת שירות.
  • מצויה מעלית בקומת הקרקע.
  • כל עמדות השירות נגישות לתושבים המתניידים בכיסא גלגלים.
  • כלל מחלקות האגף נמצאות באותו מקום.

נהלי שירות נגיש בקבלת קהל

  • כלל עובדי האגף הודרכו בנושא מתן שירות נגיש.
  • נציגי האגף ישמחו לסייע לכם במילוי טפסים, הקראה והסבר של מסמכים ועוד.
  • במידה והנך נדרש בהנגשת מידע בפורמטים נוספים, לרבות תרגום לשפת סימנים, אנא פנה אל רכזת הנגישות בעירייה - רכזת נגישות עירונית: אורית בראון, במייל oritb@ksaba.co.il או טלפון 09-7649278 
  • אנשים עם מוגבלות המציגים תעודה מתאימה יקבלו שירות ללא המתנה בתור.
  • מותרת הכניסה עם חיית שירות.
  • במקרה הצורך בכניסה למשרדים נוספים - מלווה מטעם העירייה יסייע בהתמצאות והכוונה.

דרכים חלופיות לבצע את הפעולות:

  • למחלקה יש אתר אינטרנט מפורט המכיל את כל סוגי ההנחות והשירותים שהמחלקה מציעה.
  • כיום כל פעולה ניתן לבצע באופן דיגיטלי דרך האפליקציה והאתר.
  • ניתן לשלוח את כל המסמכים דרך פקס, מייל, והאפליקציה.(ראו בהמשך הדף)
  • עומד לרשותכם מוקד תשלומים 24 שעות ביממה.
  • עומד לרשותכם מוקד המטפל בכל הפניות ומעביר הודעות פרטניות לנציגי המחלקה עד השעה 22:00.

דרכי יצירת קשר עם האגף:

  • מוקד תשלומים ובירורי ארנונה
    טלפון : 1700-700-253
    מענה טלפוני בימים א'-ה' בין השעות 08:00-22:00, יום ו' 08:00-13:00    
    קבלת קהל:
    ימים א', ב', ד', ה' משעה 08:00 בבוקר ועד 12:00
    ימי ג' 8:00-12:00 ואחר הצהרים בין השעות 15:30 ועד 18:00

  • לבירור כל סוגי ההנחות לחצו כאן