הסדרי נגישות בהיכל התרבות כפר סבא

  • חניות נכים לשימוש קהל הבאים:
    שתי חניות בחזית ההיכל ברחוב ארבל.
    חניות נוספות בחניון הציבורי ברחוב ארבל 40.
     
  • דרך נגישה עד הקופות והכניסה לאולם.
     
  • קופת הכרטיסים נגישה גם מחוץ להיכל וגם בתוך ההיכל ויש לה לולאת השראה.
     
  • במקום ישנם שירותי נכים.
     
  • עזרי שמע לכבדי שמיעה - חברת "מהלב", האוזניות מחולקת ע"י דיילת בכניסות לאולם.
     
  • מקומות ישיבה לכיסאות גלגלים - שורה 18.

ליצירת קשר ניתן לפנות לקופת ההיכל בדרכים הבאות:

  • טלפון 6775* :
    קופה: שלוחה 1
    מחלקת מנויים: שלוחה 2

  • דואר אלקטרוני kupaks@ksaba.co.il
  • משלוח פקס: 09-7646478

להתאמות נגישות פרטניות יש לפנות בדרכי ההתקשרות הנ"ל עד 10 ימים לפני האירוע.

לבקשות ובירורים בנושא התאמות נגישות ניתן ליצור קשר עם הקופה לפי פרטי ההתקשרות הנ"ל.

הערה : אירועים רבים המועלים בהיכל מופקים על ידי מפיקים חיצוניים ואינם אירועים של עיריית כפר סבא, למידע אודות התאמות הנגישות באירועים אלה - יש לפנות למפיק האירוע

הסדרי נגישות בקונסרבטוריון העירוני

התאמות נגישות בקבלת קהל:

בניין/משרד הקונסרבטוריון ממוקם ברחוב ירושלים 33 והינו מונגש לקבלת קהל אנשים עם מוגבלות.

התאמות הנגישות במשרדי האגף/המחלקה כוללות:

  • חנייה לרכב נכה קיימת ב רחוב דוד אלעזר 2 + רחוב ארבל 3.

  • דרך נגישה למבנה ללא מדרגות, בשיפוע מתון.

  • קיימות 2 מעליות במבנה, אחת בכניסה הראשית מאחורי הדלפק ונוספת משמאל לכניסה הראשית.

  • לחצן  Call here לבקשת עזרה בכניסה.

  • דלת כניסה ומעברים נגישים.

  • עמדת שירות נגישה לתושבים המתניידים בכיסא גלגלים.

  • שירותי נכים בקומת קרקע משמאל לכניסה, סדרן לבקשת עזרה בכניסה.

  • עמדת מידע נגישה.

נהלי שירות נגיש בקבלת קהל

  • כלל עובדי הקונסרבטוריון הודרכו בנושא מתן שירות נגיש.

  • נציגי הקונסרבטוריון ישמחו לסייע לכם במילוי טפסים, הקראה והסבר של מסמכים ועוד.
  • אנשים עם מוגבלות המציגים תעודה מתאימה יקבלו שירות ללא המתנה בתור.
  • מותרת הכניסה עם חיית שירות.
  • במקרה הצורך בכניסה למשרדים נוספים - מלווה מטעם החברה יסייע בהתמצאות והכוונה.

דרכי יצירת קשר עם מזכירות הקונסרבטוריון (הניה, טירנה, ענת)

הסדרי נגישות בבית רייזל

התאמות נגישות בקבלת קהל:

בניין/משרד המזכירות ממוקם ברח' גאולה 14 והינו מונגש לקבלת קהל לאנשים עם מוגבלות.

התאמות הנגישות במשרדי האגף/המחלקה כוללת:

  • חנייה לרכב נכה קיימת ברח' גאולה 12מול הכניסה – אין רמפה מהכביש למדרכה.

  • דרך נגישה למבנה ללא מדרגות, בשיפוע מתון, עם מאחזי ־ יד.

  • דלת כניסה ומעברים נגישים.

  • עמדת שירות נגישה לתושבים המתניידים בכיסא גלגלים.

  • שירותי נכים בקומת קרקע.

  • עמדת מידע נגישה.

  • מעלית.

  • באודיטוריום ובחדר 10 קיימת מערכת שמע.

נהלי שירות נגיש בקבלת קהל

  • כלל עובדי בית רייזל הודרכו בנושא מתן שירות נגיש.

  • נציגי בית רייזל ישמחו לסייע לכם במילוי טפסים, הקראה והסבר של מסמכים ועוד.

  • אנשים עם מוגבלות המציגים תעודה מתאימה יקבלו שירות ללא המתנה בתור.

  • מותרת הכניסה עם חיית שירות.

  • במקרה הצורך בכניסה למשרדים נוספים - מלווה מטעם החברה יסייע בהתמצאות והכוונה.

דרכי יצירת קשר:

יפעת פחימה- וייסקופ- טל' 09-7649303/4, מייל btarbut@ksaba.co.il

הסדרי נגישות במרכז Art קיימא

התאמות נגישות בקבלת קהל:

בניין/משרד  ארטקיימא, סמוך למגדל המים ממוקם ברח' אז"ר 45 והינו מונגש לקבלת קהל לאנשים עם מוגבלות. 

התאמות הנגישות במשרדי האגף/המחלקה כוללת:

  • חנייה לרכב נכה קיימת בחניון מגדל המים (רח' אזר 45) - משם שביל נגיש למרכז.

  • דרך נגישה למבנה ללא מדרגות, בשיפוע מתון, עם מאחזי ־ יד.

  • לחצן  Call here לבקשת עזרה בכניסה.

  • דלת כניסה ומעברים נגישים.

  • מערכת עזר לשמיעה בעמדת שירות מימין לכניסה.

  • עמדת שירות נגישה לתושבים המתניידים בכיסא גלגלים.

  • שירותי נכים בקומת קרקע.

  • עמדת מידע נגישה.

  • מעלית בכניסה מימין.

נהלי שירות נגיש בקבלת קהל:

  • כלל עובדי ארט קיימא הודרכו בנושא מתן שירות נגיש
  • נציגי ארט קיימא ישמחו לסייע לכם במילוי טפסים, הקראה והסבר של מסמכים ועוד
  • אנשים עם מוגבלות המציגים תעודה מתאימה יקבלו שירות ללא המתנה בתור
  • מותרת הכניסה עם חיית שירות
  • במקרה הצורך בכניסה למשרדים נוספים - מלווה מטעם החברה יסייע בהתמצאות והכוונה.

דרכי יצירת קשר:

הסדרי נגישות במרכז קהילתי ע"ש אלי כהן

הסדרי נגישות במרכז קהילתי ע"ש "אלי כהן" לרווחת התושבים

בניין/משרד "אלי כהן" ממוקם ברח' ויצמן 189 כ"ס והינו מונגש לקבלת קהל אנשים עם מוגבלות. 

התאמות הנגישות במשרדי האגף/המחלקה כוללת:

  • חנייה לרכב נכה קיימת בחניון הפארק הכניסה מרחוב ויצמן.
    בנוסף, חניה סמוכה ברח' גייסות השריון פינת ויצמן.
  • דרך נגישה למבנה ללא מדרגות.
  • דלת כניסה ומעברים נגישים.
  • שירותי נכים בקומת קרקע.
  • מעלית ל 2 קומות + 2 חצאי קומות.

נהלי שירות נגיש בקבלת קהל

  • עובדי המרכז ישמחו לסייע לכם במילוי טפסים, הקראה והסבר של מסמכים ועוד.
  • במידה והנך נדרש בהנגשת מידע בפורמטים נוספים, לרבות תרגום לשפת סימנים, אנא פנה אל רכזות נגישות בעירייה.
  • אנשים עם מוגבלות המציגים תעודה מתאימה יקבלו שירות ללא המתנה בתור.
  • מותרת הכניסה עם חיית שירות.
  • במקרה הצורך בכניסה למשרדים נוספים - מלווה מטעם המרכז יסייע בהתמצאות והכוונה.

דרכי יצירת קשר עם מרכז קהילתי ע"ש "אלי כהן" :

ידיד לוי – טל: 09-7662195, מייל : elicohen@ksaba.co.il

הסדרי נגישות במרכז גלר

התאמות נגישות בקבלת קהל:

בניין/משרד מרכז גלר ממוקם ברחוב מור 31, הדרים והינו מונגש לקבלת קהל אנשים עם מוגבלות.  

התאמות הנגישות במרכז כוללות:

  • חנייה לרכב נכה קיימת ברחוב מור 31, הדרים.

  • דרך נגישה למבנה ללא מדרגות, בשיפוע מתון, עם מאחזי ־ יד.

  • דלת כניסה ומעברים נגישים.

  • מערכת עזר לשמיעה בעמדת שירות - בהזמנה.

  • עמדת שירות נגישה לתושבים המתניידים בכיסא גלגלים.

  • שירותי נכים קומת קרקע בכניסה מצד שמאל.

  • במידה והינך נדרש לסיוע בתפעול העמדה וקבלת תור   - אנא פנה אל עובדי המשרד והם ישמחו לסייע.

  • עמדת מידע נגישה.

נהלי שירות נגיש בקבלת קהל:

  • כלל עובדי גלר הודרכו בנושא מתן שירות נגיש.

  • נציגי גלר ישמחו לסייע לכם במילוי טפסים, הקראה והסבר של מסמכים ועוד.

  • במידה והנך נדרש בהנגשת מידע בפורמטים נוספים, לרבות תרגום לשפת סימנים, אנא פנה בטלפון או במייל הרשומים מטה.

  • אנשים עם מוגבלות המציגים תעודה מתאימה יקבלו שירות ללא המתנה בתור.

  • מותרת הכניסה עם חיית שירות.

  • במקרה הצורך בכניסה למשרדים נוספים - מלווה מטעם החברה יסייע בהתמצאות והכוונה.

דרכי יצירת קשר עם מרכז גלר

  • לינוי אילה או סילבי, טל': 09-7656132, 09-7654772

  • מייל geler@ksaba.co.il

הסדרי נגישות במינהל קהילתי שכונות ירוקות

התאמות נגישות בקבלת קהל:

בניין/משרד המינהל הקהילתי ממוקם ברחוב סשה ארגוב 1, והינו מונגש לקבלת קהל אנשים עם מוגבלות.

התאמות הנגישות במשרדי האגף/המחלקה כוללת:

  • חנייה לרכב נכה

  • דרך נגישה למבנה ללא מדרגות, בשיפוע מתון, עם מאחזי ־ יד

  • דלת כניסה ומעברים נגישים.

  • עמדת שירות נגישה לתושבים המתניידים בכיסא גלגלים

  • שירותי נכים

  • עמדת מידע נגישה

נהלי שירות נגיש בקבלת קהל:

  • כלל עובדי המינהל הודרכו בנושא מתן שירות נגיש.

  • נציגי המינהל ישמחו לסייע לכם במילוי טפסים, הקראה והסבר של מסמכים ועוד

  • אנשים עם מוגבלות המציגים תעודה מתאימה יקבלו שירות ללא המתנה בתור.

  • מותרת הכניסה עם חיית שירות.

  • במקרה הצורך בכניסה למשרדים נוספים - מלווה מטעם החברה יסייע בהתמצאות והכוונה.

דרכי יצירת קשר עם המינהל הקהילתי

הסדרי נגישות במוזאון כפר-סבא

התאמות נגישות בקבלת קהל:

בניין/משרד המוזאון ממוקם ברחוב ירושלים 33, בקומת הקרקע והינו מונגש לקבלת קהל אנשים עם מוגבלות.

התאמות הנגישות במשרדי האגף/המחלקה כוללת:

  • חנייה לרכב נכה קיימת ברחוב דוד אלעזר 2 + רחוב ארבל 3.

  • דרך נגישה למבנה ללא מדרגות, בשיפוע מתון.

  • לחצן  Call here לבקשת עזרה בכניסה.

  • דלת כניסה ומעברים נגישים.

  • עמדת שירות נגישה לתושבים המתניידים בכיסא גלגלים.

  • שירותי נכים בקומת קרקע משמאל לכניסה, סדרן לבקשת עזרה בכניסה.

  • עמדת מידע נגישה.

נהלי שירות נגיש בקבלת קהל:

  • כלל עובדי המוזאון הודרכו בנושא מתן שירות נגיש.

  • נציגי המוזאון ישמחו לסייע לכם במילוי טפסים, הקראה והסבר של מסמכים ועוד.

  • במידה והנך נדרש בהנגשת מידע בפורמטים נוספים, לרבות תרגום לשפת סימנים, אנא פנה אל רכזת הנגישות.

  • אנשים עם מוגבלות המציגים תעודה מתאימה יקבלו שירות ללא המתנה בתור.

  • מותרת הכניסה עם חיית שירות.

  • במקרה הצורך בכניסה למשרדים נוספים - מלווה מטעם החברה יסייע בהתמצאות והכוונה.

דרכי יצירת קשר עם דורית שלו-פריד

הסדרי נגישות בספרייה העירונית

התאמות נגישות בקבלת קהל

בניין ומשרדי הספרייה העירונית ממוקמים בבית יד לבנים, רחוב ירושלים 33 כפר סבא, והינם נגישים לקבלת קהל אנשים עם מוגבלויות.

התאמות הנגישות בספרייה העירונית כוללות:

  • חנייה ציבורית לרכב נכה קיימת ברחוב ארבל סמוך למדרחוב ירושלים.

  • קיימת דרך נגישה למבנה ללא מדרגות, בשיפוע מתון, עם מאחזי יד.

  • דלת כניסה ומעברים נגישים. בכל שעות הפעילות בספרייה ניצב בכניסה סדרן וניתן לבקש את עזרתו במידת הצורך.

  • דלפק ההשאלה נגיש לאנשים המתניידים בכיסא גלגלים. כמו כן מוצבת בדלפק מערכת עזר לשמיעה.

  • שירותי נכים ממוקמים בספרייה, בקומה ב.

  • עמדה נגישה לשימוש עצמי עבור השאלה והחזרת ספרים . במידה והינך נדרש לסיוע בתפעול העמדה - אנא פנה אל עובדי הספרייה והם ישמחו לסייע.

  • בספרייה קיימים שני מכשירים להגדלת טקסט לשימוש הקהל הרחב.

  • ספרות נגישה – מנויי הספרייה יכולים לשאול ספרים מוקלטים ו/או ספרים דיגיטליים לשמיעה או קריאה במכשירים פרטיים כגון טלפון נייד, מחשב או טבלט.

  • בספרייה, במחשב הסמוך לדלפק הראשי, מותקנת תוכנה להקראת טקסטים, לשימוש הקהל הרחב.

  • בחדר שעת סיפור בספריית הילדים מותקנת מערכת שמע. לקבלת אוזניות יש לפנות לספרן/ית בדלפק הראשי.

  •  אתר האינטרנט / קטלוג הספרייה הונגש ברמה AA . לפרטים אודות התאמות הנגישות לחצו כאן 

נהלי שירות נגיש בקבלת קהל ובפעילויות הספרייה

  • כלל עובדי הספרייה הודרכו בנושא מתן שירות נגיש.

  • נציגי הספרייה ישמחו לסייע לכם במילוי טפסים, הקראה והסבר של מסמכים ועוד

  • במידה והנך נדרש בהנגשת מידע בפורמטים נוספים, לרבות תרגום לשפת סימנים, אנא פנה אל לרכזת הנגישות העירונית: אורית בראון, מייל oritb@ksaba.co.il

  • אנשים עם מוגבלות המציגים תעודה מתאימה יקבלו שירות ללא המתנה בתור.

  • מותרת הכניסה לספרייה עם חיית שירות.

נגישות אירועים

  • אירועים המתקיימים בספריית הילדים ומטעם הספרייה באודיטוריום בית ספיר נגישים לאנשים עם מוגבלויות. באודיטוריום בית ספיר קיימת מע. עזר לשמיעה.

  • לקבלת מידע על התאמות נגישות באירועים ו/או לצורך בקשת התאמות נגישות פרטניות באירועים ופעילויות יש לפנות לסבטלנה דורושנקו בטל' 050-7746112 או במייל svetlanad@ksaba.co.il

דרכי יצירת קשר עם הספרייה

  • דלפק השאלה ספרייה מרכזית - טל' 09-7640839

  • מייל sifriya@ksaba.co.il

  • מיכל גאולה, מנהלת מחלקת ספריות - טל' 050-3166450, מייל michalg@ksaba.co.il

  • סבטלנה דורושנקו, סגנית מנהלת מחלקה ואחראית על  האירועים המשלימים, טל' 050-7746112, מייל svetlanad@ksaba.co.il